Skunk

Jag är extremt tråkigt.. och jag slår vad om att jag är den enda, vapendragaren, pangbruden och dom typerna är på taket och super och troligen ligger, om man väntar en timme till. Dock tror jag inte taket är min grej, får lite för mkt ecksem vibbar av det, urs och fy.
Resten av umeås människor befinner sig på berghem där jag helst av allt skulle vilja befinna mig (döbelsgatan är otroligt oparty) Fanny sticker till det stora äpplet och alla är så glada att de äntligen ska bli av med henne så de håller igång med festligheter för att fira hennes försvinnande.. och vad gör jag? Jag såg nyss american pie på fyran. Skunk
Livet hoppet? Tror det är dags för en betapet sukers.. jag vill supa och ligga, helgen blir farlig iaf!
Glid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0