Parkmys

Efter en hård dag på jobbet (not) så for jag hem bakade världens, helt seriöst alltså.. godaste kaka! Den var totalt lovley.. drog sedan till borparken och picknickade med jamjam, anna, ebbo, kerra, pangbruden och vapendragern. Otroligt nice jamjam hade gjort tideras godsaste sallad, hon är lätt giftasmaterial (singel passa på gott folk)
Sen sågs det på teater "kurt kokar skallen" alltså, galet roligt jag skrattade så jag skakade, och vår filt var lätt den enda som gjorde det. Alla värkar inte ha humor, tur att jag är förr med denna sälsynta gåva, tack gud!
Efter det drog vi till kajen med högljudda överteostosterons, fulla, lumpare är inte det varje kivnnas dröm? kanske inte, tagga jobb imorron och urkult på fredag nicenicenicenice!
Gliid i frid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0