När hans penissträng går av..

Jahapp, då sitter man här igen helt otroligt sliten.. inte bakis, sliten, sliten var ordet.
Vi kom inte in på lottas så vi fick gå på pipes ist, nice tycker jag pipes är lite mer våran ålder (träffade ellipelli,sofia, tone) det var fint. Nice så vi drack öl (jag bjöd öl), det var fint. Men pipes stängde 1, umeå är ju inte partystad av rang precis.. Så vi drog till öbacka och köper folle och tar med oss två höutbildade hem (från början var de tre men den ena tar i stinken), jag, pangbruden, vapendragaren och birdie..
Vinyl, folle och jag har aldrig, på rödänget (världens fucking ände) av någon anledning tog mina öl slut snabbast.. man har ju varit runt kvartert ;P

Det ena leder till det andra och för att göra en lång historia kort (jag skippar att jag har bitmärken) så bestämers sig jag oich en högutbildad (vapendragarens guys vän) oss för att ha sex. Under ett blow känner jag hur jag får något i munnen, ah fuck vad stor försats han hade men wtf det kunde vartt värre.. dock smakar den konstigt och det kommer mera hela tiden i stötar och det ser inte ut som om han kommer så. Jag tittar (blundade var ju fuck trött) spottar ut lite av det jag har i munnen på hans ben, det är blod. BLÄ, i hela jävla munnen .utrbirster...

Vad är det för fel på dig, urs.. jag ska gå och spy nu!

Seriöst jag spyr och det slutar aldrig komma blod ur min jävla käft.. Seriöst så otroligt fantastiskt genomvidrigt. Jag kommer behöva gå till en psyk som botar mig. Kommer aldrig kunna ta en sats igen, sorry!

När jag kommer tillbaka berättar han att det var hans äckelpäckel penissträng som GÅTT AV, hörde jag ett urs? Han är naturligtvis hemskt lessen (annars hade jag seriöst spräckt mer än hans penis om han inte varit otroligtjäkla superduper ledsen)

Det värsta är att det inte är första gången det händer för han (inte med mig, det räcker med manligmes i min mun en gång), han har opererats för det. Han borde skaffa sig en vampyrbrud som uppskattar det! Humor kul kille jag dör. jag spyr blod jag kommer inte kunna blowa på länge..

Men till er andra, Glid i frid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0