Less

Alltås, jag är så less nu. Finns inte ord, kommer nog aldrig finnas ord så om någon undra varför jag är less, sorry kan inte förklara! jag vill dö, eller snarare döda någon, ifa emmelie skulle ha ringt typ ikväll eller nu (tack min kära gode gud för att jag inte har någon mobil) så skulle jag nog säga upp bekanskapen med henne, så less är jag. Alltså för folk som inte vet, emmelie ringer alltid när jag är less och ställer trehundratusen meningslösa frågor för att hon saknar liv. Men det är inte henne jag är less på. Men hon är den enda i hela världen som skulle kunna försöra min kväll ytterligare. Btw min släkt är kung!

Glid i Ofrid (unnar ingen lycka när jag är less)

Kommentarer
Postat av: malin

du blir nästan lika hysterisk som mig när jag är pissed of

2008-07-07 @ 03:45:35
URL: http://spegelbiten.blogg.se/
Postat av: kerstin som trodde att du lämnat henne

jaså du har ingen mobil!!!! nu kan jag förlåta dig och kanske prata med dig igen. När kommer hem? när ska vi mysa och drömma om australien???? PUSSSS/princess K

2008-07-07 @ 13:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0