Hus

Nu har vi flyttat in i huset. det är kalas fint!
sitter vid daniels dator och har hittat massa gammla kort som fannie har. Helt sjukt roliga kort!
eller snarare, hur kan man ha varit så ful och äklig? haha
det lär komma upp massa kort sen så alla får se!
imorn är min sista arbetsdag åt OF bygg. men sen på söndag bär det upp tll kåbdalis (för er som undrar var de ligger så är det en liten by nån stans ovanför vidsel och vidsen ligger långt innåt landet från pite) ska jobba där i några veckor.
de känns jätte jobbigt, vill inte alls fara, men jag måste. arbetstiderna är från 7 på morgonen tll kvart över 7 på kvällen, jag kommer bli helt sönderarbetad. fast det som är bra är att jag är ledig fredagar, så jag far hem på torsdagkvällar. yey!
sen har fannies kamera blivit upphittad också, det är kanoon!
imorn kommer kajsa och elin hit från hålan lycksele, då ska vi visa hur det går till här i umeå! ; )

nu ska jag skratta åt korten och leva vidare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0