Hundar och katter falller ner, ner, ner..

Det har regnat hundar och katter hela dagen, tur att det är nära till öb och att min dator är typ superdupermegahetssnabb på att ladda ner filmer.. Speciellt de bra filmerna, typ svanprinsessan. Hade ingen aning om att min käre vän också älskade detta mästervärk av hela sitt hjärta precis som jag, blubb. Kerra från och med nu prinsessan. Precis som Odett längtar hon också efter en prins, en prins precis som D erik ; ) hohohoh..



Glid i frid, men se upp för hundarna och katterna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha you know me too well. jag ringer dig imorgon. puss/odette



p.s. du kan får vara eskil om jag får vara odette!

2008-07-21 @ 23:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0