helgen

Lycksele var väl kul, kanske lite mindre bra än vad man hade hoppats på men.
roligt att träffa alla gamla vänner iaf.
öltält och svineri för hela slanten.
någon blev sjukt nervös när han insåg att pangbruden var där! och speciellt när han insåg att jag kände hans tjej! mohahaha.
men det var en trevlig kväll, med trevliga människor.
tur att jag inte stötte på fittan, men jag klarade mig! haha
blir väl att fara dit något snart igen kanske. eller så är man bara i underbara umeå !
vi vill tacka negerJohan för boende och katthår!

nu ska vi glida i älven och dricka öl.
sen ikväll blir det utgång.

fast nu fick jag reeda på att en viss tjej är så otroligt seg, så vi kanske inte hinner glida idag, YEY!

nån som vet av en lägenhet som ska hyras ut från den 1sep i umeå?

yeye, nu ska vi försöka styra upp livet.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0