Gör aldrig ngt som vi gjort!

det tycker jag inte ni ska! igår var det kalas! typ massa öl! åååå ligga
de som ville ligga fick nästan inte det. Pangbrudens ragg var ganska pinsamt för henne, men hon fick en shakeandbake!
Sen kom min underbart fina vän promenerandes in genom grinden i morse, hon gjorde en walk of shame!
jag tycker synd om kajsa och elin, dom hittade inte hit och funderade på att sova på en gräsmatta. men tillslut så fick dom tag på ångesttjejen!
trollet fick kamma hem iaf! men hon var också bra på att köra ut folk tydligen! hahaha! stackars kille alltså!
men, det var en kanon kväll, tack bruuudar! fast en fattades, och det var Faaaanniiiie!
nu ska vi fara på stan, jag tycker synd om dom som får se oss såhär!
sen blire att festa kväll igen!

alltså, jag har tänkt på en sak, undra vad våra grannar ska tro. haha!



grill
sofia rockar! yee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0