Gå på bio själv?

Alltså, jag har fortfarande inte sett sex and the city filmen, jag som lätt taggade till den i 1,5år (imdb-neördo). Jag har helt enektl varit så bakis/upptagen/bortrest eller suttit på fuckingjobbet (still do). Har aldrig varit på bio själv, det är väll egentligen ingen grej, eller?
Alltså man måste ju som vara självständig, dock äre seriöst filmen men helst vill se med sina flickvänner. Gay, om inte renlund tar sig i kragen dumpar pite och litar på att att löser sig med busstrejken går jag själv, eller så väntar jag. Men jag kan inte vänta längre, inte längre jag måste få se den. Jag behöver 2,5 timmar av min mode, sex och relationer. men vem behöver inte.

Jobbat hela dagen aka legat på soffan och sovit till mtw, nice de spelade bara gwen hon är fin. jag är sett henne HA Ha (you know, studentljudet)

Ska börja städa undan, blir snart avbytt men still... Kan man se sex and the city - filmen själv imorron?

Glid i Fird 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0