Förälskelse

Lätt att jag har världes crush på filmen jag  såg nyss (jobbar) edge of seventeen, världens queer film från 98, men självklart utspelar den sig på världes finaste tal.. 80talet mums gosch alltså manligkärlek alá Boy gGorge style vad kan bli mer underbart? 
Alltså seriöst, den filmen fick mig (svimma inte emmelie) att vilja bli kär i någon/något/(vad som helst) pojkarna var så himmla gulliga, tafatta, gayiga och typ kära, osäkra och sådär äckligt nervösa som man blir! Fuckellebuckleel ,vart är alla män i denna lilla ruttna stad?
Jag vill också vara kille, bög och 17år 1984 !
Gliiid




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej var med och tävla om en voododoll på http://lillanmalutta.blogg.se/?tmp=28131303 två vinnare avgörs på fredag!puss och kram

2008-07-29 @ 08:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0