Fieest!

Yee! Livet är en fest eller hur säger man? Jag var nästan ute förra helgen, men jag var så förbannat full att jag inte tog mig in!* Helgen innan det var helt klart galnare! Parkfesten jag menar woow alltså jag drack typ 4 folköl, då vare fest alltså.** Min sommar är så galen att de finns inte! Nu i helgen blire fetfesten också, i en stuga på ett ställe som kallas utterhålet. *** Mitt liv är helt enkelt som en enda stor fucking fest! :D Tro inte Fannie och Emmelie de är jag som är värst av alla.










*Glömde leg och pengar hemma
** Var inne på parkfesten i ca 30 min, satt därefter utanför och väntade på skjuts hem
*** Ha en stillsam helg med pojkvännen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0