Dubbelförsvoning

Vaknade tusen gånger inatt, odett strödre mig jättejättejätte mkt med sms. Vaknade imorse typ sju av sms från min kusin (hade kopplad högtalare till telefonen för väckarklockan är radio) Vaknade sedan av att jobbet ringde mig att fråga vart jag var (jag skulle inte ens jobba idag) fick lov att ljuga och säga att jag inte var i stan. (försovning nr1 om det gills)

Sen ringde klockan, radion gick på. Vaknade dirket eftersom den skrek gränet. Sänkte volymen och "vilade" lite, vaknar då 1 timme senare än planerat, hetspackar till övik (badtunna ikväll) och kan inte hitta överdelen till min bikini, så jag hoppas att någon av de andra jag pakcade ner (från förra året -12kg) passar. 

Måste nu springa och kolla på ett rum, ska vara där snart och därför måste man ju typ se fräsch ut, blää. Hoppas de inte är töntar.

Glid i frid 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0