blä

idag fick jag känna att jag levde.
igår hade pappa och ulla nå släckt grejs här. och jag drack öl,vin,sprit. osvosv
fyfan. jag var ju typ full sen vi hade varit på trästock också. så jag har drukigt i 3dygn konstant nästan.
jag fick i mig en aning för mkt.
och jag har lärt mig att jag ska Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig AldrigAldrig Aldrig Aldrig Aldrig AldrigAldrig Aldrig Aldrig Aldrig driocka sprit, och verkligen inte blanda öl, vin, sprit. fyfan

jag tog mig knappt upp ur sängen idag.
jag pendlade mellan sängen och toan,
stackars pappa som fick se mig så ,,, berusad.
man började nästan fundera på att bli nykterist, men bara nästan!

på trästock var det kul, iaf på torsdan. för på fredan så var jag hemma i umeå och sov. :) tänkte så ni vet, om ni såg nån som såg ut som mig där, så var det min onda tvilling.

nu sk ajag sova, ska upp 4a och fara och jobba en sista vecka!
om jag mår såhär imorn också, så kommer jag skjuta mig!
på tors börjar livet komma tillbaka igen!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0