Avskedsmiddag/sommardroskan

Gårdagen började väldigt bra även fast de var en jäkla tur att man kom till stan överhuvudtaget (förbaskade busstrejk!). Tacobuff'é, vin, mer vin, öl tequila ja fyfan pengarna vad pengarna rann i går :/ Men jag ångrar det inte, hade faktiskt riktigt trevligt även fast de inte var så överdrivet med folk. Det roligaste på hela kvällen var däremot efterfesten. Hakade på ett gäng halvrandoms och drog öst på stan. Det visade sig att halva gänget bestod av spanjorer som inte kunde svenska, vilket gjorde mig lycklig då jag fick glänsa med min briljanta spanska, som blev bara bättre och bättre ju mer jag drack ;)Hur som helst vad jag inte hemma förrän halv 7, satte i gång och lagade pasta och pastasås. Ett rent under att jag inte brände ner lägenheten.

Kvällens felsägning blev i alla fall "Mi paella favorita es paella de polla"  Yes! Jag sa alltså att min favoritpaella är kuk-paella. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0