Äntligen!

Nu får man äntligen lite semester! fyfan så jävla skönt.
har jobbat nu hela sommaren. och den här veckan som var jobbade jag 13h om dagen, som snickare. snacka om att det tar på kroppen. men nu är det över!
sågade mig i fingret på klyven också. hade kunnat sluta riktigt illa, men det var bara en del av toppen som for. så jag hade tur!
nu är sofia här, och vi ska "chilla fett mkt" haha!
sen imorn blire stan, känns som år och dar sen man gick på stan, eftersom jag varit helt omedveten om omvärden, efterom jag varit i en by typ 100000mil från närmsta stad.
förra helgen tänker jag inte ens skriva om. den är struken ur min kalender. haha

idag när jag skulle hoppa på bussen sa min kära far: "emmelie, du måste lova mig att ta det försiktigt med spriten, jag blir jätte orolig när du blir sådär som du var. du måste lova att bara dricka sånt som du klarar av"
han är söt han.
men det lovar jag, ska aldrig mer dricka ren sprit!

jag är ganska upprörd över att allt varit piss idag. först hade min kära vän lovat att hämta mig på bussstationen för jag hade 3 stora bagar med kläder och mat med mig, så jag kund verklligen inte gå. men hon hade farit till nordmaling. YES!
sen när jag kommer hem står det sopor i hela köket, (som luktar) och det är inte alls så städat.
och när jag skulle he in maten i frydsen, så är den proppfull med massa mat redan , så jag fick stöka om och försöka pressa in den.
sen skulle jag tvätta, då är tvättmaskinen full med tvätt, så jag måste hänga upp den, och ta ner annan tvätt och vika den som redan hängde där. (jag var inte på humör för det). sen märker jag att mitt shampoo som jag köpte just innan jag for är slut. och mitt tvättmedel är nästan slut. YEY
har damsugit i hela huset också.

-det är inte rikitgt ngt man vill göra när mn jobbat 13h om dagen..
nu har jag klagat av mig.

imorn blir det iaf utgång, vet inte var än, men kul ska de bli iaf!
sen på lördag ska vi till lycksele, och det taggar jag till tusen! ska bli så himla kul!

nä nu ska jag se tv med sova och bara ta de lungt för första gången på länge!

hejdå från en hårt arbetande kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0