Ännu mer less

jasså fannie, det säger du! men då kan jag lova dig att aldrig mer ringa. du får ta och höra av dig själv.

jag kan lova att jag aldrig varit så less som jag är just nu. började ju på ett nytt bygge igår.
blev jätte sjuk, så pappa fick komma och hämta mig. det var jätte länge sen jag var såhär sjuk. for in på akuten och dom sa bara att dom skulle skriva ut pencillin, dom tog inte ens några prover. 
och idag är det nästan sämre med mig. har knappt sovit ngt inatt. vaknade hela tiden för att jag frös, eller svettades. gick upp en gång för att jag trodde det var morgon, men då såg jag att klockan var 3, så jag tog 2alvedon och försökte sova, vilket inte gick.
när jag vaknade i morse så gick det nästan att vrida ur min tröja, så blöt i svett var jag. jätte äkligt!
är i pite nu, ska väl hem till umeå nån gång snart, innan helgen iaf.
sen hoppas jag att jag kan börja jobba på måndag igen.
och jag håller på att dö, för jag kan inte snusa för de gör för ont i halsen.
jag vill bara ta livet av mig

förresen, ni ska höra dom jag jobbar med. jag fattar typ knappt hälften av vad dom säger. helt sjukt!

hoppet har aldrig varit så långt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0