Allså den.. DET

Alltså, jag svär jag har en besatthet om en person. jag tror seriöst alla har det,  Dandy har en, en flicka.. han kommer lätt inte kunna gilla nån innan han fått henne. Jag har samma, är det  mina gener eller har typ alla det.
Fuck alltså typ 4år av mitt liv har jag spanat. you all know who, eller iaf vapendragaren och Sandra och dandy såklart (min bror vet lätt allt)

Fuck, klockan är ett. tänke som bara, kanske därför bara supa och ligga. Fatta ifa jag fick ligga med han, då skulle jag nog sluta. Kom nog och tänkte på han för jag såg han spanat min sida på apa och han är aldrig inne där (inte jag häller, lovar och svär)

Besatthet, the one!

Glid i Frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0