byebye

Nu har våran mest aktiva på denna blogg lämnat oss..
och kvar är den mindre aktiva och den mest oaktiva (höll på skriva oattraktiva)

mina brudar är hemma och vi lever livet!
men mina andra brudar har lämnat oss för australien, vilket jag förstår dom för. (gärfört med oslo)

Nyår imorn, då är väl tanken att man ska lämna de gångna året bakom sig och börja om på nytt.
jag tror inte jag kommer lyckas så bra men försöka duger!

2008 var ett sjukt bra och sjukt dåligt år. men de dåliga ska Boooort. jag kan skicka de till aus, dom lär behöva det.

jag är inte alls taggad på nyår (försöker intala mig själv det, för utan förväntningar blir allting mktmkt bättre)

Btw har min gurka (du får ett nytt smeknamn) nästan fått ligga, men han gillade inte gummi. hahaahh
juldagen var galen, back in the days med gurkan.
annandagen var ,, no comments
och edholm har gjort ngt  förbjudet!
och jag gjorde de igen
och falck gjorde de igen
och ida vill ha raaaaaa,,, ja du hörde!!

nyår kommer bli kul så länge alla(mest jag) får rätt mängd alkohol.
jag återkommer med smaskiga detaljer och mina nyårslöften!


Ice ice baby, vi ses i mörkret!

Kommentarer
Postat av: Fannie

Okey, du lar ju fa skicka ett mejl och forklara vad som hander dar hemma!

2009-01-01 @ 12:12:14
URL: http://shellbeapples.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-01-01 @ 12:14:20
URL: http://shelbeapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0