Bröööööl

Jag har nästan packat klart, nästan borde vara suppförstorat, understruket och det ända ordet som finns i hela meningen. Jag måste snart ut och handla julklappar, nån som visste att jul är imorron? :O då kommer dock jag befinna mig på arlanda, och i planet vilket är extremt oromantiskt men what can i do?
Har inte fattat att jag sticker än, tror det kommer ta ett tag eller, nån som har stuckigt till andra sidan jorden ett halvår men förliten budjet?
Upptäckte just att jag glömt hälften av mina skor, eller jag upptäckte dem i min sommargarderob som jag glömt tittat i, fuck jag gick från lätt packad till lipande överpackad grinolle som bölar över att allla älskningar inte får följa med!
Glid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0