snart slut

Helgen bestod mest av svineri och galenskap!
i fedags for jag och min trogna vän sofia ut. och vi alla vet hur våra ensamma utekvällar brukar sluta?
jag tänker inte säga mer. men kul hade vi!
jag hatar att om man ska gå ut så måste man på ställen där de är 20+ , för annars kryllar det bara av massa 90:or.
Det blev slagsmål på droskan, och vi hamnade mitt i det, så sofia fick en smäll på käften och jag en på axeln, det är 90:ornas fel!
Lördag blev lugnare. drog på olles och shakade loss. sen hamnade vi på en sjukt tråkig efterfest. Fast kerstin och sofia var ju med, så vi försökte hålla upp stämningen så mkt som de gick. men vi drog därifrån ganska snabbt.

Och nu är det snart slut  på augusti månad, så då har vi lovat att dra ner 2/3 delar av festandet. MAX 1 gång i veckan när september börjar.
På fredag drar jag och fannie till sthlm. då blire gayklubb och shopping!
och de bästa av allt The Hives! YEEEEE

det jobbigaste är att vi måste städa och flytta ut allt ur huset innan helgen. sjukt jobbigt!

ikväll ska jag och fannie prova dansa också, haha. det kommer bli kuuul!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0