Rexis

Det var najs, det var kul. fett med folk obekväma skor.. träffade slåss folk, det var roligt ett tag, följde med på århundrades tråkigaste efterfest, det var jättemycket tråkigt. Fick liggtjat av slåssmänniska ännu mer jättedyrgt, men det blev inget av. Fuck så trött människa jag var/är. vaknade, nästan utnkuffa från sängen så fick lov att puttnerbort iväg den äckliga slåssmänniskan som mest ville klänga urs! Han drog, jag sov firdfullt.. vaknar av att hans lillevän tycker att han ska få ligga med mig (typ 10på morron) ingen fattar att det inte blir av?
Vad är det med folk? kan man inte få sova ifred för en gångskull.. men jag var stenhård. mohaha.
Emmelie var inte stenhård, men hennes lillevän var nog. mohaha men idag har  varit jätteseg men jätterolig och jag har haft jättetrelvigt och vara jättetrött men fått jättegoda chips och jättegoda baguetter och skrattat jättemycker. och missbrukat jätte, jättemycket ? Hoppat livet
kameran var iaf med...
Gliiiid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0