Rex

Rex var okey. Inte roligaste gången, men det var nice ändå. inte så mkt folk.. Dansade dock sönder totalt, med kerstin som förövrigt är helt fucking hopplös med sitt positionsbytande på dansgolet.
Onsdagen var precis som förra veckan.
Bagetter, räksallad, Emmelie, jag och den hemliga. Diskuterandes emmelies alkoholproblem och få detaljerna om hur Fannie fått slagits för sitt liv av kläning randomäckel som inte fattade att hon var seriös när hon sa "Du är för full, men okey du kan få följa med till rödäng, men jag kommer inte ligga med dig och vi kommer sova skafötters"
Jag tror han kommer sura resten av sitt liv och helt tappa tilltron till tjejer.
Alla mingelbilder som jag hitils sett (vimlig typ) var sämst. Måste skaffa bättre speglar på rödäng så man inte blir så suprist när man ser hur man såg ut..
Btw festa aldrig när du firar att du blivit faster.. det kan bli dyrt!

Emmelie, Aex, Jag och Kerstin tog dock egna toa posér.. Emmelie var sliten och jag var bröstlös. vilket par!


Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Tack tack ;)



Ha en super dag!

2008-08-20 @ 18:16:57
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Anonym

positionsbytande är det som gäller vettu! glöm inte ta med hela mitt liv till *skolan* imorgon tihi fnizzz

2008-08-20 @ 23:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0