Men fabuu

Underbat hoppet, jag är så lycklig att jag är född och uppvuxen i den skitnaste skithåla i hela världen som jag hitils kännt historiens största hatkärlekt till. Nordmaling, där tiden står stilla och alla (förutom min släkt) är dumma i huvudet.
Varför då denna plötsliga ilska? Jo, föratt nordmalings översteröv Arne Norberg har avslagit min ansökan om att få läsa på komvux.
"Bestlut:      Att avslå ansökan då sökande har godkänt gymnasiebetyg"
Ursäkta mig att jag inte är en typisk äcklig nordmalingsbo som läst omvrådnad/bygg/livmedel/hotelresturang/fordon eller något annat hjärndött yrkesprogram. Ursäkta att jag har tänkt att utbilda mig vidare till något som kräver lite mer än min gymnasiebehröighet. Ursäkta att jag ska bli näringsfysiolog och inte ica jobbare. Jag är hemskt lessen.
Fett drygt nu måste jag överklaga och skit, men seriöst vad är dealen men att hindra mig från att få en bredare utbildning?
Jag hatar att jag inte har någon fast äcklig bostad i umeå så jag kan skriva mig där och bajsa äckelpäckel Arne fucking Norberg i ansiktet och säga HA HA HA HA, jag flyttar aldrig tillbaka ni kan glömma att jag någonsin betalar skatt till er igen mohahahahah!
Inte konstigt att det blir värsta pundar, självmordstället när äckelrna vill hindra alla ungdommar som har lite mål i livet.

En glad sak dock. Vi har fått VÄRSTA lägenheten typ nästan mitt i stan som vi får flytta i om en månad, så jag är bara gatubarn en månad :D

Gliiid (om du inte heter Arne Norberg då kan du äta ditt bajs)

Kommentarer
Postat av: Nekochan

Tyvärr är det svårt att plugga upp godkända betyg i umeå ochskå, och VGn är omöjliga att få plugga upp. Då måste man göra omprövning eller vad det heter och plugga själv och sedan genomföra ett slutprov/slutabete i den kursen för en prövotant :P

2008-08-23 @ 16:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0