Karatefylla typish

Det var den här helgen som jag bestämt mig för att ta det lungt, inte göra nåt bara vara i nordmaling och sy och plugga.. Vad hände med det? Hur kom det säg att min älskade kerstin fick mig på andra planer? Jag har inte varit så bortaull på en triljarders år. min hjärna kan typ inte återskapa några minnen, förutom att jag inte har någon ström på mobilen, drar med någon som bor en miljardes mil bort. Somnar dikret sover till halv fem dagen efter (alltså eftermiddag). Tar bussen hem, sover till 10 på kvällen. Sen är jag pigg och städar hela huset..
Varför promenderade jag helvettessträckan till ålidhem ist för att stanna i stan och dra på efterfest? Vad är det för fel på mig!
Jag SKA SLUTA SUPA! Nu. Jag ska bli seriös.. Det här är jag. Seriös

seriösa personer säger inte glid.
Mvh
Mrs. Seriös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0