Hemlös

Jag är helt hemlös, lixom min käresta Emmelie. Kanske inte hemlösa, tiggandes på vasaplan just i denna stund men efter den sista augusti som närmar sig allt mer så finns det ingen stans för mig att bo. Det finns inte en ända lämplig lägenhet till oss. Vi vill ha en fyra på teg, hon som bor där vill att vi ska ha den (för vi är de enda som kan flytta in den 1sept ist för 1nov  så hon slipper betala dubbla hyror) men akelius säger nejnej eftersom dom har ett kösystem där vi tydligen inte är tillräckligt aktiva. De är svin.. jag hatar dem jättejättejättejätte mycket. Nej inte hatar nu ljög jag. jag kan seriöst inte hata nått. men om jag  kunde, herregud de skulle vara längst upp på min "hatalisat" just under div. otroliga äckel till fb klasskamrater. men nu är det över med det. jag är hemlös, alkoliserad, otränad och ska plugga på komvux.
Hej liv, hopp, kärlek...Give me some loooooove! (sa jag föresten att jag dessutom är typ helt förstörd idag)
men vem klagar? Glid äckel gliiiiiid


Flyttstädning alá ålidhem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0