Grattis!

Det var ett tag sen jag skrev här nu.
livet rullar, typ?
och idag fyller jag år. 19, är de den sämsta åldern så säg? jag vill fylla typ 16 igen. på den tiden när allt bara gled på!
var makerad här igår, men vi bytte om vid typ halv 11 och drog på droskan. yey.
var faktiskt kul där. vi hade en tävling som tydligen jag och pangbruden vann. haha!

jag har panik, för vi har inte hittat ngt boende än, så vi blir bostadslösa den sista aug. snopp

jag har sovit hela dagen, hur smart är det? kommer aldrig kunna somna nu.
imorn måste jag baka tårta, känns jobbigt.
skolan börjar på ons, det känns ännu jobbigare.
var är hoppet när man behöver det?!

Grattis till mig och nu måste vi styra upp våra liv!

kommer mer kort från maskeraden sen.




jag vet att hon finns i era drömmar!
Hon är iaf eran framtid, så passa er!

Kommentarer
Postat av: Nekochan

Hahaha, underbar frilla snyggo ;)

2008-08-18 @ 07:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0