Fredsgatanfest

Finns det något finare än fulla 35+are seriöst? kan de vara lite finare, man känner ändå hoppet för sitt vuxna sociala liv när man går tipsrunde med sin berusade far, granne och bror för att sedan gå ner till lägerelden och höra samma skämt om och om och om igen.
Dock är avslutande av min kväll det ultiamta. Att höra dem skråla livet är en fest. typ miljardans gånger i rad för att slutligen få till det nåsånär.. ungefär såhär gick det:

Fredagskväll bubblar neojsgdsgk KÅÅÅÅÅÅT
nanana vågnana daaansa oss en låt
na buidola GROGGEN
 och så vidare. Helt underbart.
Livet är en FEST nanan folk och fä
och na da di da dom FYLLAN värmer BÄST


Dock har jag en big time problem. Vad ska jag klä ut mig till imorron? Min toppsidé sprack ju lite. Om jag nu far. Nått förslag? Kan jag inte bara kläut mig till sliten, sjuk, less pizzasvettig brud?`
Nej just det. det är ju redan jag!
Gliiid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0