Filmkväll @ work

Myspys igrå,  mitt otroligt jobbiga jobb tog nästa kål på mig så jag kammade hit mina fina vänner, vapendragarn och dia kom hit och käkade glass och såg the breakfast club min kärlket till 80talet bara växer för varje dag som går, skulle Molly Ringwlad snälla kunna vara lite fulare, jag tycker inte hon är ful nog. Eller?
Sen kom birde och vi såg house of wax, var tremiljardans år sen jag såg skräckis, jag dog vägrade titta och fick vara uppe till 3 efter det att dom drog så jag skulle vara tillräckligt trött för att sova utan att vara rädd!

Sov dock till 1, vadå kan mitt jobb snälla vara liiiite jobbigare?
Gliiid

Snälla, liiite fulare tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0