död och fylla

Igår var sista rex. vi tömde sönder allt. Var full, jättemycket för mycket jättemycket igen.
Hjälpte min älskade Bore att tömma vinkällaren berättade han, undra varför någon var full?
Kvällen gick på en sekund, tror jag alla information om vem och vars jag var idag skulle jag bli tacksam om den kom till mig. Taxi hem, sitter en svartmänniska vid mitt bord som hette ivan, eller liban. Jag tyckte Ivan, det är ju så internationellt.. men det var fel!
Hatar människan som stekte min bannan till kol inatt.
Sov på vinden, varför? ingen vet. fuckellebuckelle börjar jobba om typ en och en halv timme! och jag kollar i kors.

Alltså polsk schalager beskriver mitt liv så galet bra just nu.

Men jag har ju blivit seriös, så inget mer supa ligga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0