Bara en helg kvar

Igår var sista rex, och som min kära vän redan skrivit så var det galet.
de roligaste var när andra blev utkastade, ha ha! Jag förstår inte hur alla kunde bli så full ?
vissa tömde rex vinkällare och en annan visste inte vem hon hade varit med.
alla kammade, men dom blev besvikna på oss alla! haha
vi hade efterfest här fast jag somnade i sängen, var så sjukt trött.
idag är nog alla sönder slitna. det är iaf jag, har försökt packa ihop alla kläder, kommer måsta vara uppe imorn natt och städa ut allt. bara tanken av det gör att jag spyr.
har bokat biljetter till sthlm nu också. kommer bli så sjukt kul!
jag ser mest fram emot att få spendera alla mina pengar.

det blir sista helgen nu innan vi blir seriösa med vårat liv. inge mer alkohol, eller inte så mkt som de varit iaf!

nu kommer kanske fler än vi 3 skriva här också, så läs och njuut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0