Apis tihi

Skulle jsut ta bort mitt apberg. Skulle baaara hitta dirieskiten från första skoldagen. Dock var allt jag skrivit genom åren så genegalisk att hela apis fick vara kvar. Men alltså utvärderingen av min klass är ju klockren. Woonderbart :D

"När man pratar med alla verkar det som om dom har haft så trevlgit idag, träffat trevliga männsikor, hamat i härligaklasser, spanat in hete bejbs, skrattat och har nu en mycket optemistisksyn på de kommande 3åren. Då kommer jag, som en klagoande och berättar om min nya klass!

Det hela började väll inte så illa, samling i aulan, man var tvungen att sitta med de männskor som valt samma program som en skälv. Det första jag gör är att börja spana, vilka männiksor ser ut att vara liksinade, vilka killar ser nogorlunda ut, vilka tjejer ser trevliga ut, undra vilka som jag komemr vilja umgås med.
Naturligtvis hittar jag väll några, även om det inte är många så känner jag att det här kanske kommer gå bra, då börjar uppropet!

Man ska gå ut klassvis och jag har naturligvis ingen aning, så jag går ut på måfå och kollar upp vilken klass NV1B05 låter okey, jag bestämmer mig för att följa efter min klass till klassrummet, lite sen eftersom alla andra redan kollat vilken klass de tillhörde.

Fannie går in i klassrumet och upptäcker, upptäcker att hela hennes klass består av: finninga, dåligklädda männkor, med glasögon!

jaja, tänker jag, så illa kan det inte vara och slår mig ned vi en tjej. Hon har tjocka glasögon, som förstorar hennes vinögda ögon, till råga på allt är hon finning med extremt tjocka och buskiga ögonbryn. hon visar sig heta Emma och kommer från vindel och har ingea speciella intressen.

Jaja, Ebba & Ebba som sitter bakom mig kasnke är trevliga, onej, asociala och där det intressantaste ämnet att prata om är "vad ska du läsa för språk" "kan man resa sig från matbordet innan alla andra"

förödelsen är total! Efter luch ska man visst bekant sig med några, jag hamnar i samma grupp som: Micke (jag gillar fiske, motorer, inga vänner, inga djur, inga syskon, inget liv) Johannes (jag gillar warhammer, det säger ju som allt. föresten kan jag barasäga ett ord i minuten) och Negrea (bott här i 1,5år kan nästan svenksa, gillar dans och gym och mina syskon)

MEN SNÄLLA HJÄLP MIG!

ingen, som jag hade sett ut gick i min klass.

Byta? "

Herregud vad fin man var på den tiden. Fuck vad hände. Då var jag fin insdia ut?

Kommentarer
Postat av: Ebbapp slebbapp

asså haha.

2008-08-10 @ 04:05:54
Postat av: Anonym

optemistisksyn, en skälv, liksinade, nogorlunda



stavarn ;)

2008-08-10 @ 22:41:28
Postat av: Ebbbb

HAHAHA åååh

2008-08-12 @ 09:26:03
Postat av: Fysikensväktare

Men sen när roger döck upp löstes allt :]

2008-08-12 @ 14:11:12
Postat av: jamjam

Klockrent. Tack, det gjorde min dag! (det gjorde förmodligen inte emmas dag om hon läste det när det låg uppe) Definitionen av vackert. peace!

2008-08-16 @ 20:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0