Bra jobbat!!

Riktigt bra jobbat av mig och sofia!!!
Vi har varit nykter heeela helgen.

minns fan inte när de hände sist.
eller jo, för över ett år sen var jag nykter 3 veckor när jag bröt nyckelbenet,
och innan de ett år sedan. så nästan två år sen, Inte bra!

fredagen spenderades med sofia och sara,
de var trevligt. var sjukt länge sen jag umgicks med sara,
vi gick på olles en sväng och skulle se hockey,
men de var så sjukt mkt folk så vi gick hem och åt godis ist.


lördgaen var vi hundvakt på revet.
Riktigt myyys
vi lyssnade på vågornas brus och fåglarnas kvitter.
jag känner mig nästan som en ny människa.

Vi kom fram till att fridolf inte har alla hästar hemma, som man brukar säga.

Snacka om att lägga sig MITT I VÄGEN.



vi gick en promenad

på revet får man vara äcklig





sofia är töt




Så jäkla skönt de är att inte vara bakis,
ikväll ska jag plugga, vilket jag inte hade kunnat göra om jag var bakis.

och nästa helg ska vi dricka en dag.
Framsteg!

fast helgen därpå är det yran
Och då blir de inte nyktert kan jag lova!

Jag skrattar åt alla bakistroll,
typ edholm


bortamatch snart då? nu taggar viiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0