världskrig och gonorré

Det verkar som att jag startat tredjevärldskriget.
Killar, vad ska man göra, döda dom?
kan inte ens stå för vad dom gör
jäklaskitkillar alltså.


Dagens var ändå min pappa

Pappa: "du måste vara försiktig, för det är väldigt många som har gonorré nu"
Jag blev stum
P: "jag hörde på radion idag att det sprids väldigt mycket gonorré som inte går att bota med pencillin, för bakterierna är resistenta"
Jag: "ehm, okeeeej."
P: "så var föriktig och skydda dig"


Jag trodde att jag skulle få en hjärtattack där ett tag.
min pappa är ganska fin!

pariumeå hälsar inte
PC

Kommentarer
Postat av: Candra

vi måste styra något till helgen! :)

2009-01-29 @ 11:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0