Män med lips

Såhär i höstmökret känner jag min som vanligt lite mansugen (vilken även görs i vinterkylan, vårsolen och sommarvärmen) men just idag när jag vaknade eller om det var att jag drömde så tänkte jag på feta läppar. vilket jag efter ett liv googlandes var omöjligt att hitta. iaf såadär riktiga läskläppar som ser ut som typ sackosäckar som man bara vill gosa ner sig i. (hej är jag en frisk människa)
Dock hittde jag några vackra män men lite extraordinära läppar iaf. Den othyggligt söta Mad Emil Dalsgaard och Petter Karlsson. Yummie, men egentligen bara söta, inget hett, inget badboys. Men dock är det bara deras läppar jag vill åt, deras feta marshmallows läppar som smälter som sockervadd i munnen...
Glid



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker inte om feta läppar!

2008-10-23 @ 20:17:50
Postat av: Anonym

men du kan ju sugaavmig.

Du får väll ta och lära dig gilla, vadå tror du föräldrar gillar sina ungar innan de börjar försöka lite? tror du det va, VA?

2008-10-23 @ 22:35:12
Postat av: frykholm

men äckel kan jag hjälpa att du väljer att resa bort på min födelsedag? du får fira mig dubbelt upp då du kommer tillbaka, jag kräver DIG

2008-10-24 @ 19:39:33
URL: http://frykholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0