Män i hatt

Alltså, varför har ingen på sig en hatt nu för tiden? Finns det något hetare än en skäggig man som med stolthet bär upp en hög cylinderhatt, det är verkligen en utdöönde ras av män, sist alla hade det var typ politiker och rikingar i början på 1900, hallå. nu har alla råd att införskaffa sig en fräsig hatt, jag älskar män i hattar, jag ska får alla män att ha hattar,  dock den vackraste människan just nu måste ju lätt vara Javier De Miguel han är helt underbara, fler män borde se ut som han. Eller så borde de se ut som Johnny Deep look aliken Jan Ahlgren. bejb. dräggel är nog dags för mig att få ligga lite snart, i höstregnet behövs lite värme. Ska dock upp till piteå i helgen och där är alla män ´för korta och det är ju aldrig trevligt men vem vet, sist jag var där blev jag ju lucky twice. och emmelie olycklig once :P
Glid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0