Eldrök och partysug

Scouthajk igår med junnisarna. Alltså jag har klagat en del, men jag känner nog att det är dags att erkänna att jag älskar det, seriöst det är det roligaste som finns. Hade aldrig anat att jag skulle vara dena ofantliga suåer scoutnörd som jag är men jag tycker verkligen det är skitroligt, skulle gärna vara ute och hajka med dem oftare, dock är det lite unga, är roligare när de är äldra som man kan göra massa "häftiga" saker. (som om man inte är scoutnörd är fettokoolt). Nu är jag iaf hemma igen, ska packa en släp och fara in med det sista till stan. Doftar brandrök och är otroligt taggad på ikväll kommer bli mkt mkt mkt mkt partie. Parti i'm a fucking parti ant!

Glid i frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0