Desperat

Emmelelie är desperat, hon behöver en pojkvän nu på momangen. Har anmält henne till varenda dejtingsajt i hela världen tror jag. Inget svar, nope nada nischt.. Söte även igen HELA facebook i jakt på en hunk, hittade några som vi ska jaga rätt på, fälla dra hem och binda fast i vardagsrummet tills de älskar emmelie. Alltså, man vem vill älska emmelie?
Borde skriva till femman eller nått och be de göra ett nytt program.
"Desperat, vänlös tonåring söker" Emmelie vore perfa! Dock tycker jag att innan de styr upp ett sånt program kan de väll snälla styra upp "Ensam pappa söker" jag menar i t.o.m.m bonde söker fru så är det nu med allt från kvioonr till bögar som letar en lifspartner, Varför diskrimineras singelpappor som är typ det hetaste som finns, spec om dom har skägg, jag älskar skägg!
Tills emmelie hittat en karl får vi hålla till godo med dessa!
btw. emmelie fick ligga i helgen, han var väldigt fin och hon lovar att aldrig undanhålla sådan inforamtion igen :)

Kommentarer
Postat av: ebb

åh skäääggg

2008-10-09 @ 12:31:37
URL: http://slebba.blogg.se/
Postat av: Fannie

Alla älskar skägg!

2008-10-09 @ 13:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0