dagen efter dagen efter

då var man nästan tvungen att skriva om helgens bravader igen.
shape var kalas.
"om jag var du skulle jag ta ifrån henne den där ölen"
på "efterfesten" :  "jag skulle tagit ifrån henne ölen.."

en viss brud fick sova med 2st, och en annan själv.
han är kär i sandra, så är det bara! tycker synd om pojken.

en annan tjej kammade hem 10-poängaren!

önskar jag hade bilder från helgen, men tyvärr!

Nu taggar vi sthlm och allt galet man kan göra där!


jag har en ny mobil, och de är jätte skummt!
för jag har nästan bara haft skrotmobiler (förutom när jag höll reda på en ny i nästan ett halv år)
den här ska jag inte tappa i älven!

har jag nämt att jag saknar alla fina i norge. det är typ år kvar innan dom kommer hem.
kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0