Annas krog..

Har varit ute i nordmaling, för andra gången i mitt liv, för andra gången med mina föräldrar, nykter, för andra gången när ripp raff ruff spelat.
Alltså, nordmaling är norg det charmigaste som finns, man stöter på det mest blandade folket i hela världen där de flesta damerna (läs 19-23åriga tjejer) har på sig något det grävt fram längst ner i ginas realåda. Killarna är, intressanta och raggar dikret på inget gå som katten runt het gör där inte. Det vet vad de vill, de får det dock inte med mig.  Träffade några beknta ochhan sitta i 5min innan en övercharmig (läs vad som helst som inte är det) 23-årig rundvikskille kommer fram och vill bjuda mig på en drink då han få höra Nej, jag kör ikväll (vilket var kvällens replik från min sida) Han får dock bjuda mig på en loka citorn jag kan ju inte vara helt omöjlig.
Sitter och suger på min loka då nästa människa kommer, hej vad heter du? medan den sexigt (nejnejnej) viskar sitt namn i mitt öra.
Så var ungfär hela kvällen, men jag har dansat sönder haft askul och varit det svettigaste, omskinkigaste mysklädsklädda jaget jag varit på länge. God bless nordmaling!

Glid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0