Ta tag i sitt liv

Efter ett besökt från min kusin igår kände jag att jag måste ta tag i mitt liv.. Hon reagerade överdrivet starkt på min scoutledare roll som av andra brukar uppfattas som något ohyggligt positvt. Men hon tyckte jag var en dålig förebild. PUH, jag?  Och att komma från henne, jag blev skräckslagen. så för att vara en fin bra förebild skrev jag klart alla mina labrapporter idag. Och jag tror verkligen min käre gud Tage precis gjort klart sin äckliga fysik när han i mästeverktet "Sagan om karl bertil Jonssons julafton" skrev "Ett väl utfört arbete ger en inre frid och är den grud var på samhället vilar" för seriöst this feels goooood!
Glid
Åh, karl bertil vilken hjärtlös människa kan inte älska en sann kommunist i juletider? :]


Kommentarer
Postat av: Sofia

Äh, ta det inte så hårt! Hur många gånger har du inte sagt att jag varit din förebild? Och se vad det blev av dig....kontenta:



Tror du jag ser mig själv som en bra förebild? :P

2008-11-25 @ 15:33:25
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0