omys

När man ligger i sängen och supermyser tl Aristocats får man ett sms från förra vinters värsta fiende. Längdskidspåret på nydala: "Nydala konstspår 5,0km Info: Berknar ha klart 2*900m torsdag 20/11 på kvällen. Se vår webbkamera"
Genast påminner sig plågsamma minnen om mitt föredetta liv på nydala, hur stoppar jag denna hemska sms prenininaton? HUR? vill inte bli påmind, vill glömma den traumatiska längdskidsperioden. Men varför inte kika in på deras webbkamera bara för fina minnens skull? http://nydalakameran.net.umea.se/view/index.shtml
Men vi firar iaf snön med en posé bild från mitt superduperfavvovinterland fär jg föröverigt har på mig min längdskidsjacka, åh, mysminnen bara haglar in i pannloben!
Gliiiid

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så, det blir inget vasalopp nästa år? skandal!

2008-11-18 @ 15:15:40
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

menåh det var jue en fin tid!

2008-11-18 @ 19:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0