myys och ofunnen kärlek

Igår satt jag och daniel uppe i 7h och såg prison break. jag är typ besatt.
tyckte alla var så töntiga som typ längtade efter nya avsnitt, men nu förstår jag dom.

lite Omys äre när jag alltid råkar börja se på en äcklig kärleksfilm när jag ser på tv.
jag vill också bli kär. jag kommer snart dö. ge mig en såndär fin man som kan ta hand om en!
jag är avundsjuk på fannie som drog iväg ikväll till ett ragg som hon "bara ska ligga lite med".
men hon har börjat bli sådär tjejig och fnittrig. nu tänker ni "Fannie? neeej, aldrig hon. hon tycker bara att killar är äckliga" men tro de eller ej, hon är hos en såndär "äcklig" kille just nu.


hitta en fin man som ser lite farlig ut till mig nu.
fin som Huge grant, men enormt snygg och ser farlig ut som Brad pitt.




Mums!




Btw borde norgefolket ta och komma hem. nu börjar de bli alldeles för seriöst.
jag saknar er som fan. helt sjukt

Kommentarer
Postat av: sofia

Men what? Du lär ju berätta mer. Vem är grabben???

2008-11-19 @ 00:55:19
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Sandra @ Norge

Flickor flickor.. blogga mer! Vad ska jag annars gøra på jobbet under dagarna? skærpning!



ps. Saknar er massor!! ds.

2008-11-19 @ 09:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0