menfine

Brukar otrolgt verkligen inte köra kedjebrevs grejer men eftersom jag älskar min kusin så rackarns mkt (och för att jag ändå har ett sådant ointressant liv att jag inte har nått  annat att skriva så fine)

Så här går det till:
Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar

1. 
Jag är 1cm kortare än vad jag skulle vart, pajjade en kota när jag och pappsen körde skoter.

2. Jag duschar bara när jag måste, sover helst i mina träningskläder inkl. sportbehå för att det är så drygt att klä av sig

3. Jag hatar när saker inte står symetriskt i diskmaskinen

4. Jag tycker det känns mer speciellt och är en "seriösare" grej att bara dra hem nån och sova med än att ligga med nån.

5. Jag gråter hela tiden till allt som är oviktigt (om jag missar bussen, tänker på en ledsen sång, är trött  och det är inget bra på tv) men aldrig när jag verkligen är ledsen (när nån dött, när  vårt hus brann upp)

6. Jag brukar stå och posa framför spegeln medan jag borstar tänerna/duschar/tvättar händerna

7. Jag går ofta och helst utan trosor

Glid

Jag utmanar
Kerstin Frykholm Norgegänget Ebbo Mysmannen (jag har seriöst bara fem vänner som har bloggar)


Kommentarer
Postat av: Soff

Duktig!

2008-11-29 @ 11:01:16
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0