Men skärpning

Lita aldrig på Emmelie, jag är inte flickig, skulle jag aldrig vara och om jag var det skulle jag häller aldrig erkänna henne, emmelie är bara kåt och avundsjuk och hon borde ta tag i någonting för att släppa lös sina luster ist för att kalnka ner på mig. Mohahahah!. Fin, kall dag, emmelie har hela tänder jag är 160spänn fattigare, alltså vad är grejen med att ta typ ett liv i betalt för dagenefterpiller, det är ju inte precis som man skulle köpa dom dubblt så ofta om de var hälften så dyra som dera superargument för att göra stackars fattiga studenter ännu mer fattiga. Det är det största bajset i min dag idag, helt okalas.
Nått om däremot är kalas är varmchoklad, mini baguetter och ligga. Dock inte nödvändigtvis i den ordningen men troligen. :)
Glid

Kommentarer
Postat av: ebb

dagenefteräckelpiller är RÅN. de som sätter betalt borde skämmas. hoppas de läser här för jag blir arg bara jagtänker på det. utnyttja de som ligger så att säga.. !

2008-11-19 @ 16:14:53
URL: http://slebba.blogg.se/
Postat av: kerra

gay gay gay gay...



nu får det lov och vara ordning och reda här. i need an update!

2008-11-19 @ 17:31:11
Postat av: Sofia

Köp p-piller? Bor du i Stockholm är det dessutom 50% rea. Visste ni förresten att västerbottens län är det enda som inte har subventionerade (hur fan stavas det??) p-piller? Alla borde stödja vänsterpartiets kamp för "subvade" preventivmedel!

2008-11-19 @ 18:43:12
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se
Postat av: Sofia

Appropå Fannies kommentar till min blogg...det är inte jag som är "hon med den breda baken". hahahahaha....

2008-11-19 @ 18:49:30
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0