klantskallaFanniegörenglad

Ringde och spärrade mitt bankkort idag, eller egentligen beställde jag mest ett nytt. Telefonsamtalet såg ut ungefär såhär:
F: Hej jag skulle vilja spärra mitt bankkort, eller egentligen kanske inte spärra med jag behöver ett nytt
Andra enden: Jasså, vad har hänt och hur längesen var det?
F: Eh, kanske var en månad sen, jag råkade slänga bort det tror jag.
A: En månad sen? och du har inte behöft nått nytt, har ingen använt kortet?
F: Nej, har kört på cash och har kollat så upp så ingen använt kortet
A: Ha, okey var det några andra kort som försvann?
F: Eh, ja det var väll alla typ..
A:  Råkade du slänga bort hela din börs?
F: Japp, det var dumt!
A: haha, ja!
Tur jag kan göra nån glad iaf :)
Glid

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, smart fannie. smart :D

2008-11-26 @ 16:32:33
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0