Kärlek

Visst folk kanske intee förstår hur otroligt mkt jag älskar min käre fader, denna man som inte bara är min far utan också världens roligast, duktigast underbaraste människa. För att öka förståelsen så går en del att förklara i vykortet han och mammsen skickande från Jamaica.
"Hej!
VI har det lugnt och sönt här i värmen. Himlen är blå och vattnet ljusgrönt. Det kan vara svårt att vara skärpt hela tiden p.g.a. "passiv ganjarökning" Dimman ligger tät över staden. Den inhemska befolkningen har långa flätor och röda ögonvitor. samt flackande blick. Gatorna drällen av div,. lycksökare som vill ha pengar utan att arbeta. Guider, poeter, tiggare etc.
Varam kramar!! Far & Mor"

Min far är min idol.  Glid



Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, nedersta bilden var ju lite stekish :D

2008-11-24 @ 09:04:48
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0