jaa, jag är dum i huvet

Men jag har iaf fått vad jag förtjänar.
ni som inte vet, så kan jag berätta. så jag slipper säga det 11000 ggr.

hjänskakning
brutit handleden
slagit bort en bit av framtanden
skrapsår i hela ansiktet

och knäet är det ngt fel på, dom kunde inte undersöka de igår, pga att de var så svullet.
så jag ska tillbaka på måndag. har fått världens klumpigaste störtsa "skena" eller vad det heter. den går från nästan längst upp på låret, till nästan längst ner på smalbenet.. yey. dom funderade på om det var ngt ledband/korsband som gått av eller miniskeln som krossats. men de får jag veta på måndag.

nu vet ni iaf att jag fått de jag förtjänar och att hoppet är långt borta.

vi ses om nått ¨år eller så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0