Inflyttningsfest

Ganska lyckad tror jag. jag hade suoerduper var jättefint att träffa Dennis, och folk och min tonårsförälskelse alltså min "hemliga" tonårsförsäskelse.
men igår var jag mest kär i livet, uppe bland molen fucking flying. underbart härligt luftig. dock är det otrolgit få karlar bland de molnen så det blev en totalt ligglöskväll. Jag som verkligen behöver ha riktigt fucking mindeblowing sex men ni vet så man knappt kan andas efter. men får hoppas på nästa helg, eller bara en karl som i princip ligger på en så man får känna en annans människas tyngd, typ.
Tror att svante kanske har några bilder, hoppas på det iaf. Vill se hur alla såg ut.
Men jag hade det fint tack vare min fina vän bore.. han är fin!

Gliiid, flyt fucking sväva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0