Fucking lesskåtjävel

Så less, så kåt, så sugen på att ligga, så otroligt inställde på att ligga igår men nej. nej nej nej. fuckingäckel fylleemmelie vandrar rakt ner från  perongen till spåret. vem gör det? VEM? kan nån förklara hur det funkar, vart människans hjärna?
Var dock sjukt trevligt folk på st.äckel sjukhuset så det var ju roligt iaf! Meeen, jag skulle ligga med min engelsman vilket för överigt är the hot thing idag.. fick lov att se på Notthing hill bara för att ögonmastrubera til Hugh Grant.
Men jag får väll dra till london nån gång om jag ska föga engelsmän. Vilket tro mig, är inget jag bävar för direkt. Engelska är hett, Hugh grant är het, folk som sjunger i band är heta. och en kombination av detta är superduoer hett. speciellt om det är fett fulsnygga men mest fula. yeah gud sug av mig!
Glid
(
btw, sa jag att jag var sexuellt frusterad och just ja, igår när jag satt på sjukhuset kom jag på exakt avad jag skulle tatuera men jag har glömt det. det var typ det perfekta, undra vad det var)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0