Föralldel

Föralldel, det är mitt kollektiv det. fy vad mysigt, och stökigt och äckligt och vidrigt och ursligt. Faan vad less jag är på allt, finns iget utrymme nånstans, finns inga skruvar till sängen så rummet är ett koas, en fet äcklig dator står mitt vid dörren och feta äckliga sopsäckar med ännu vidirgare kläder som sparas baraföratt, dessutom kartonger och äckel. Hela lägenheten ser ut som skit, och Daniel är dryg och emmelie är skadad och blä. Seriös faan vad jag längtar till aus. sinnessjukt. Fuck har faktiskt fått stänga in mig i en typ garderob bara för att få grina lite (vilket jag gör under normala omständigheter minst en gång i veckan) för att jag är en grinolle bigtime.
Behöver omväxling bigtime, kan det där fucking norgefolket komma hem till ursmeå
Fuckingless helt orkeslös vill typ dö eller komma upp bland molnen, mmm molnen nice.
Glid
lite bilder från hejdå norgenight.


Kommentarer
Postat av: norgemænniska

Sluta grina och var glad!

Norgefolket saknar er minst lika mycket som vi verkar vara saknade.

Btw, bilderna var ju charmiga... eeh

2008-11-06 @ 13:54:39
Postat av: norgemænniska 2

Haha dax att stæda? ;) vi saknar er med som sofia just skrev och vi tkr FORTFARANDE och kommer alltid tycka att ni ska komma å hælsa på. Vi garanterar varierat sællskap och en stædat lægenhet! Grøt till frukost som bonus!

2008-11-06 @ 14:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0